Stare procesory

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Prosinec 17 20:25:32 CET 2019

Dovolim si navazat na stare vlakno, delal jsem upgrade sve sbirky a toto:

https://drive.google.com/open?id=1YMfbbSGS_r-ZWXLvh-bSx6ZEXbV6xM0u

mam ve vice polozkach.
Pokud nekdo sbira  procesory hlava-nehlava, nechť napíše, rád to co je na
obrázku za poštovné přenechám.
Netuším, co to je zač ( IO PMB-A ? ) , jako dekorace to může posloužit.
První zájemce :-)
PS: pošlu až po novém roce, nechci strávit svátky na poště :-)