rozvod vzduchu

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Prosinec 17 17:59:00 CET 2019

út 17. 12. 2019 v 15:19 odesílatel sam.hw <sam.list.hw na gmx.com> napsal:

> Zfravim,
> delame rekonstrukci baraku a tak mne napadlo udelat si neco jako rozvoz
> stlaceneho vzduchu - misto vzduchu ve spreji.
> nepotrebuji extremni tlak - jenom na ofukovani prachu ze starych stroju
> (klasicke fotaky, vnitrek radii, ...)
> nez se do neceho pustim, tak se radsi zeptam, at nedelam nejakou vylozene
> blbost.
>
> napad:
> - nejaky stary vysavac v garazi, zapinani na dalku (nesnasim zvuk
> vysavace, pracky, nebo podobnych stroju)

Maly vykon  a dava zbytecne moc vzduchu. Chtelo by to nejaky kompresor a
tlakovou nadobu - stacilo by tak 50 litru.

> - z neho trubkama / hadici privest vzduch do kutlochu - cca 12 - 15 metru
> - ciste teoreticky bych klidne namontoval dva - jeden na ofukovani, druhy
> na sani (neco jako centralni vysavac, ale opravdu jenom na takoveto ty
> drobnustky)
>
> otazky:
> - delal nekdo z vas neco podobneho?

Ano, rozvody z obycejneho hostalenu - krasne se to svari, svarecku vam
pujci v potrebach pro instalatery.

> - jake prumery pouzit, aby to melo jeste smysl?

Pouzil jsem ten nejmensi prumer co se bezne pouziva na teplou/studenou vodu.

> - ma to vybec smysl?

Kdyz to clovek potrebuje tak ma :-)