Re: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Prosinec 17 09:51:23 CET 2019

jednou jsem to zjistoval, jde to, ale jen vsechno, nebo nic.
tedy clovek ma adresu na poste a musi si uplne pro vsechno.
presne podminky jsem uz nezjistoval, protoze to doma neproslo.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín