Re: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Prosinec 17 09:14:29 CET 2019

Je možnost nechat si poslat balík jen na poštu. Dělám to, pro mě je to většinou rychlejší, mám to cestou z práce a když
mám 2 lidi před sebou, tak je na poště šílený nával :-)