OT: Bazar

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Prosinec 16 17:23:38 CET 2019

Dobrý den přátelé,
v předvánočním čase si dovolím dát sem několik zajímavých kousků, které
by se vám mohly hodit i jako dárek.
- stále je ještě pár kousků tabletu Hanspree Titan 2, 13,3" HDMI.
Detaily na
https://www.mall.cz/tablety-uhlopricka/hannspree-hannspad-133-titan-2-sn14tp1b2a

cena je 2300 Kč a kablík OTG a nová bezdrátová myš k tomu v ceně.
      Tablety nebyly užívané běžným způsobem, tedy uživatelem ale byly
na nich zobrazovány data bez zásahu uživatele.
Měl jsem nyní dva kousky na dovče v Egyptě a každý večer před večeří
jsme měli díky nim kino z postele.
      Ono se tam nyní brzy smráká a tak to bylo fajn. Přítelkyně to dost
ocenila, tady oproti původním poznámkám, proč to sebou taháš.
A plavky jsi zapomněl doma :-D , no ty jsem si tam hned koupil :-D

- dále zůstávají v nabídce mini HD media playery i s dálkovým ovládáním.
Cena 450 za ks.

A pro fajnšmekry, dostalo se ke mně několik fotozařízení z českých silnic.
Obsah této krabice je:
- průmyslová kamera s výstupem na FW, tedy nikoliv analog a ani síťovka,
58 fps, mono.
- osvětlovací zařízení jako samostatný modul s cca 1600 infra diodami
- převodník z 12 na 220V ITC 100
- několik výhřevných PTC
Bedna je těžká a prostě vandal odolná.
Jednu zrovna rozebírám a zájemcům poskytnu foto.
Na hlídání domu se to může dost hodit.
Momentálně dohledávám použitelný sw.
Zařízení jsem dostal v den odletu na dovču a tak se s tím nyní ve volném
čase zaobírám.
Zde zatím cena dohodou.

- pro radioamatéry - vojenský zemnicí kolík za 200 Kč za ks
- s ještě jedna nabídka pro servisáky.
    přepravní boxy na přístroje, něco jako tady ale s většími rozměry
https://www.conrad.cz/transportni-kufr-alutec-comfort-48-12048-d-x-s-x-v-580-x-385-x-265-mm.k1923740?icc=category-carousel-2level&icn=toprate-prepravni-boxy

naše rozměry jsou 71,5cm x 43cm x 35,5cm, barva modrá, vypolstrované,
uvnitř rozdělené polstrováním na dva oddíly.
Původně dělané na zakázku s cenou cca 5 tis.
Nabízím za 1000 Kč za ks.
Foto na požádání.
Stav perfektní.

Hezký den všem, Jindra Polívka