elektro CAD

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Pondělí Prosinec 16 17:14:08 CET 2019

Zdravím,

možností je několik.

1. zeptejte se toho kdo Vám dělá rozváděče. Zjednoduší se komunikace s
ním a on si dodělá některé věci nutné pro výrobu na které nebudete muset
mít další lidi.

2. pokud si rozváděče děláte tak je to celkem jedno. Existuje toho
spousty ať už jako moduly pro Solid..... a další strojové 3D kreslení
tak samostatné programy. Každý se ovládá jinak a všude je to dost práce
aby program vygeneroval kusovníky, vrtací plány, lochování děr, průměry
a délky kabelů a vodičů atd... atd...

Jinak osobně v práci mám Eplan verzi ProPanel s modulem PLC, ale je
mnoho modulů, dokonce i modul pro rozvržení kabeláže na stroji atd....

Milan