Preco ja????!!!!!

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Prosinec 16 14:41:24 CET 2019

Jsem zbabělec, nechtěl jsem to psát jako první rebel. GAZ 51  mám také v
detektoru  a je naprosto nejlepší ,  o hodně lepší než hrotovka GA203.
Schottky byly nejméně citlivé...
Jinak tady:
http://www.ebastlirna.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=47828&postdays=0&postorder=asc&start=15

cituji jen malý kousek: "A GAZ51 (germaniove) nahradzat kremikom? To nikdy
nebude zhodne.
Nie ze by to nehralo, (to urcite moze hrat), ale uz to bude niekde
podstatne mimo."

Ti naši tatíci dokázali vyrobit kvalitní věci, konkrétně GAZ51 se těžko
nahrazuje i ve směšovačích.
Něco o tom vím, opravoval jsem ROB80 přijímače  a protože se v jednom někdo
hodně vrzal a diody byly zničené, nahradil jsem je.
Nakonec jsem ale na webu někde koupil 5 kusů origoš GAZ51 a  pak už to
začalo poslouchat.