RE: OT: Čtečka knih

Čihák Martin cihak na dkv.cd.cz
Pondělí Prosinec 16 12:24:12 CET 2019

A zeptám se. Jak je to tam dnes u Kindle s formáty ? Umí už běžné epub a mobi ? Lze tam knihy nahrát normálně po USB z PC ? Vyžaduje připojení k internetu ? Nějaké omezení ? Jak PDF ?

Jak jsem psal, až současná čtečka doslouží chtěl bych pořídit větší. Takže zase budu stát před rozhodováním.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of konference na vojtek.biz
Sent: Monday, December 16, 2019 12:04 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: OT: Čtečka knih

Zacal jsem uplne s prvnim kindlem, ktery byl - pak jsem mel verzi s gsm modemem kvuli novinam. Jeden experimentalni PocketBook zahy opet nahrazen Kindlem.
Ted ma cela rodina Kindla paperwhite 3,4 a maximalni spokojenost.
Proc to pisu - mam extremne dobrou zkusenost s jejich supportem. Prvniho tlacitkoveho kindla jsem upustil (svihem) na hranu schodu - znicilo se tlacitko listovani na stranky, jinak vse OK.
Hledal jsem servis a ten nebyl, tak jsem napsal Amazonu co jako s tim. Za tyden mi prisel novy s tim, ze mam poslat stary zpet - dali k tomu UPS vyplaceny tag.
Po mnoha letech mi pak odesel muj stary - ten s gsm modemem - bylo mu asi 6 a moc jsem ho nesetril. Podobny pribeh - dostal jsem slevu 50% na paperwhite a stary jsem hodil do sberu.
Od te doby vse funguje. Drive jsem je nosil ve futralu od toho paperwhite uz jen samotny pristroj mam hozeny v tasce u nb
J.V.