Re: OT: Čtečka knih

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Prosinec 15 22:16:58 CET 2019

IMHO nejlepší čtečka byla Kindle 3 - ta klávesnice a linux byly bezva.

Vlastnil jsem Pocket Book, ale dost mi vadilo, že neovládal periodika
(noviny, denní tisk) a při každém upgrade něco přestalo fungovat. To
Rusko se tam nezapře.

Teď mám Kindle PaperWhite a je v pohodě. Pořád mi chybí klávesnice.
Nevím proč tam cpou touch screen, když mi spadne drobek na display,
musím ho vypnout, odehnat drobek a zase zapnout.

Je docela dobré, že všichni podporují kindle, zatímco ostatní čtečky se
snaží být podporovány.

P.S. přisvícení displaye je bezva, zejména teď v zimě, když si chci číst
ráno v autobuse a řidič zhasne.