Re: OT: Čtečka knih

Pavel Krafcik hwl na pjk.cz
Neděle Prosinec 15 22:12:48 CET 2019

Zdravím,

už mám čtvrtý kus a třetí typ pocketbooku, momentálně Inkpad 3, (občas
také nazývaný Pocketbook 740) s podsvíceným displayem 7,8". Poketbooky
mají výhodu, že se připojují přes USB jako externí disk/flash a člověk
není závislý na na nějakém "backoffice" výrobce, takže se obejde bez
registrací a vytváření účtů a připojování k síti.

Má české rozhraní a umí hromadu formátů, kromě formátů pro ebooky to umí
pdf, txt, doc, rtf...

Má to perfektní podsvícení, u kterého se dá regulovat kromě jasu i
zabarvení/teplota.

Jen ergonomie tlačítek je nějaká nevydařená. Autor měl asi nějaká
podivná klepeta. Ale je tam touchscreen.

Výdrž je také vynikající a když si k tomu velikému displayi vezmete
brýle na čtení, tak je to ohromná pohoda.

S pocketbooky mám dobré zkušenosti. Kromě jednoho rozšlápnutého žádný
nepřestal fungovat. Jen tomu bez touchscreenu začalo zlobit tlačítko na
listování vpřed, ale to se dalo vyřešit změnami funkcí tlačítek, takže
jsem listoval jiným tlačítkem.

Pavel Krafčík