KeeLoq a HCS301

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Prosinec 13 15:11:59 CET 2019

Ahoj obecenstvo,

[OT]
Víte co je horší než pátek 13?
Pondělí 16.
[/OT]

chtěl bych si nějak pohrát s KeeLoq ovladačema. Začal jsem tím, že jsem si koupil:
https://www.aliexpress.com/item/4000056091163.html
A navíc doma našel jeden ovladač, kterej má HSC301.

pochopitelně ani u jednoho neznám MCODE, ale moc mi to nevadí, udělám si vlastní.

Vlastním pickit3, tak jsem trochu předpokládal, že ho prostě připojím a bude.
Trochu mi pokazil náladu tento post:
https://www.microchip.com/forums/m1085261.aspx

Tak jsem se trochu víc podíval do datasheetu.
Trochu jsem znejistěl, jak s napájením. Celé programování je popsané pro napájení 5V, to je v pořádku. Zajímavá je poznámka 2 na obrázku 6-1. Tam je napsáno, že po naprogramování mám připojit Vdd na zem. To asi aby se ukončilo okno, kdy je možné čtení?

Existuje tu někdo, kdo to používal?