Vymena CPU na PC

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 12 13:54:37 CET 2019

Ne B300, ale B450 (deska to byla tato:
https://m.alza.cz/msi-b450-tomahawk-d5372847.htm ). B450 má menší BIOS
takže (pry) muze byt v budoucnu problem s upgradem CPU což by mi nevadilo,
ale byl tam problém se základní funkčnosti. Možná, že už to mají dneska
doladěny, ale popisovane problemy u X570 trvaji dodnes i s poslední verzi
BIOSu vydanou v prosinci... X570 (mam tuhle:
https://m.alza.cz/gaming/msi-x570-a-pro-d5635542.htm) má BIOS chip s
dvojnásobnou kapacitou (po rozbalení má soubor pro upgrade biosu 32MB).