Vymena CPU na PC

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 12 13:43:53 CET 2019

Mám AMD Ryzen X3700 asi 3 měsíce. Desku jsem musel nakonec poridit s
chipsetem X570 (a nebyla nejlevnejsi). S chipsetem B300 nebo co to bylo to
chodilo dost divne. Ono i ted to neni uplne optimalni...

- Nefunguje hibernace. Uspavani ano (na stesti), ale hibernace ne. Pocitac
zhibernuje, probudim ho a obcas se po zadani hesla do W10 natvrdo
restartuje (tak 2 případy že 3 pokusu takže nepouzitelne).

- Je problém s virtualizaci. Ještě nedávno nefungoval Android emulator od
Google (jenom v SW rezimu což je na nic). Teď uz to po nějaké aktualizaci
toho softu jde. Ale třeba Virtualbox nefunguje doteď. A kdo ví jaky další
software využívající virtualizaci nefunguje...

Nějak jsem se s tím zžil, ale je s podivem, že si to AMD neosefuje než ty
procesory nabidne k masovému prodeji... Přitom to výkonnostně není špatný
HW.