Re: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Prosinec 11 21:52:47 CET 2019


No jsem z Klatov, vždyť jsem psal, že vše sedí, ale zásilku nemám....
Zvláštní je, když na čp. trackingu zadám reklamovat zásilku, napíše to, že
žádná taková zásilka neexistuje.
A ještě lepší, teď už to píše :  Omlouváme se, aplikace je momentálně
nedostupná, nebo  Požadavek v tuto chvíli nelze vyřídit. Zopakujte jej
prosím za malou chvíli.






st 11. 12. 2019 v 21:26 odesílatel Petr Zapadlo <zapik na email.cz> napsal:

> A jste či nejste z Klatov?
>
> Petr
>
> Dne 11.12.2019 v 21:20 Jan Kuba napsal(a):
>
> Moje zásilka je číslo:  PR047266099YP  a  ta samá zásilka má podle
> prodejce má i     LE044074259CN
>
>  Dle výpisu by měla být doručená..   Jenomže jak dokázat že ne.
>
>
>
> st 11. 12. 2019 v 20:11 odesílatel Libor <xlibor na tiscali.cz> napsal:
>
>> Zdravím, nedávno jsem řešil podobné a úspěšně.
>> Jednou byl podle trackingu doručeno do Lutína, kde opravdu nebydlím,
>> podruhé bylo také doručeno ale nikde v trackingu nebylo žádné město.
>> otevřel jsem spor, že zboží je sice doručené ale ne ke mě domů, že prodejce
>> poskytl falešně číslo a že v trackingu není jediná zmínka o nějakém městě,
>> šlo o 20dolarů.
>>
>> šlo o RO408787111EE a AS917730374CN
>>
>> Libor
>>
>> Dne 11.12.2019 v 19:55 Jan Kuba napsal(a):
>>
>> Taková prekérka, objednané zboží před 2 měsíci, 25 dolarů, 4 poštovné....
>> tracking asi 40 dnů zaseklý, ani po 60 dnech zboží nedodané. Otevřený
>> spor,  v zápětí  byl tracking "kompletní":
>>
>>    -
>>
>>    Successful delivery
>>
>>    2019-12-03 10:50:00 [Czech Republic]
>>    -
>>
>>    The consignment is being delivered.
>>    -
>>
>>    Aliexpress se zastává prodejce, proč taky ne - ve statusu je zboží
>>    dodané. Podle všeho nejspíš ztratila zásilku ČP, nebo ji dala někomu
>>    jinému. ( už se mi taky stalo, že jsem měl ve schránce úplně cizí CN
>>    zásilku )
>>
>> Jak to řešit?  Ali chce potvrzení z poštovního úřadu, že mi nic nedodali,
>> ČP zase že má zásilku reklamovat posílající. A že ji měl poslat
>> doporučeně.  Jak mám chtít doklad o něčem co nemám?
>> Takový pastav, ještě jsem se s tím nesetkal. Vždycky proběhl spor OK,
>> většinou naopak zboží dorazilo 2x , ale v těchto případech byl tracking byl
>> nekomlpetní...
>> Jak z toho ven? Chápu prodejce, že se brání, ale
>> Než to pohřbím pohřbím, má cenu se nějak dál snažit?
>>
>> _______________________________________________
>> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.czHw-list na list.hw.czhttp://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>>
>>
>> _______________________________________________
>> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
>> Hw-list na list.hw.cz
>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>>
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.czHw-list na list.hw.czhttp://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20191211/f299190d/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list