24V NiMH management

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Prosinec 11 14:41:50 CET 2019

[preposielam]

Ahoj,

myslim si, ze si to co potrebujes si napisal velmi, ale naozaj velmi
vseobecne. A myslim si, ze je to zariadenie cisto na "zakazkovej"
urovni a zakazkovy vyvoj. Teda urcite sa najdu aj nejaky vyrobcovia
zdrojov pre stanicnu, telekomunikacnu a inu techniku, len tak namatkou
imcopower.sk a v Bratislave je este jedna podobna... Obcas hladaju
ludi cez inzeraty na webe, takze preto o nich viem. Ale myslim si, ze
oni maju len cisto priemyselne riesenia. Este je cesta pozriet sa po
systemoch napajania pre modelarov, oni musia velmi podobny problem
riesit nejako tiez.

Ak chces nieco specificke, take pre Teba, tak len zakazkovy vyvoj...
Takze otazka znie kolko kusov toho potrebujes a kolko penazi na to
mas? Potom sa da bavit dalej. :)

A.

Zdravim osadenstvo,

do zariadenia, ktore sa raz zapne a uz by sa nemalo nikdy vypnut by som
potreboval napajanie 24V. Pacia sa mi akumulatory tohoto typu:
https://www.tme.eu/sk/details/accu-r6_5-b17/akumulatory/cellevia-batteries/

dal by som 4 bloky do serie. Otazka je ako to nabijat, resp. ci sa da
zohnat uz hotove riesenie na nabijanie a battery management. Integrovane
obvody, ktore som na trhu videl zvladaju vacsinou len 12V.

Mozno by to fungovalo, ale neviem si to prakticky predstavit, ze by som
pouzil dva nabijace, kazdy by nabijal dva baliky clankov po 12V. S
galvanicky oddelenym vstupom by to mozno fungovalo.

Urcite by bolo vhodne implementovat aj ochranu proti vybitiu, ktora
odpoji zataz.

Vedel by niekto poradit nejake hotovejsie riesenie?

dakujem,

b.