24V NiMH management

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Prosinec 11 11:05:13 CET 2019

Olovo, nebo Li-ON...... v pripade NiMH, nebo NiCd by to musely byt
specialni clanky, jak psal p. Andel. Bezne  clanky nepreziji 2 roky stndby
provozu. Pokud Ni(xx) tak naprosto skvele zkusenosti mam s ceskymi NiCD
4000, ktere se v 80 letech osazovaly do akupacku k radiostanicim RF-10. Ty
novejsi s modrym plastem na povrchu mam uz 22 let a funguji naprosto bez
problemu, vcetne cca 90 procentni kapacity. Dle webu se jedna o spicku a ja
to jen mohu potvrdit. Dostal jsem se i k nejakym ulozenkam a zadny z clanku
nemel zkrat, vse okolo 0,9-1 V a dodnes  funkcni.
http://www.battex.info/hermeticke-akumulatory/nicd-akumulatory/historie

středa 11. prosince 2019 Marián Hubinský <marian.hubinsky na elso.sk>