stm32 cdc

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Prosinec 10 17:19:22 CET 2019

Krokujte v disasembleri a ukazte okolie instukcie (v zmiesanom C+disasm),
kde to do toho hardfaultu padne + obsah registrov.

(Druha moznost je ist naopak, t.j. ak je ten hardfault len prazdna slucka,
pozriet sa do zasobnika, a 7. word je obsah PC tesne predtym ako to spadlo
do toho hardfaultu; no a pozriet v disasm ze co je na tej adrese a okolo
nej - ten obsah registrov je stale dolezity).

wek