Re: Kotel Viessmann Vitodens základní deska - nestartuje, chyba FF

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Úterý Prosinec 10 08:46:46 CET 2019

Mezi vývody 1 a 2 (konektory na horní straně trafa) je 650R. To by tak asi
mělo být? Mě mate ten nekonečný odpor mezi těmi piny, přijde mi, že tam
byly jakoby dvě cívky zapojení do série (podle motivu DPS) a jedna je
jakoby přerušená.

Pokud dám mezi vývody (konektory) 1 a 2 ručkový voltmetr a brnkám DC
napětím 30V mezi vývody kde je mezi nimi těch 0,17R tak tam je nepatrná
výchylka na DC i AC rozsahu (řádově 2V).To mi přijde málo.

Ostatní vyzkouším večer nebo zítra. Blbě se to testuje, protože tu desku
musím vždycky zase zapojit do kotle, jinak to nenajede (skončí to chybou
řady čidel, která když nejsou připojená tak se to k sekvenci zapalování
samozřejmě vůbec nedostane).

HP