24V NiMH management

Pondělí Prosinec 9 18:50:18 CET 2019

Záleží, jak dlouho to má vydržet. Trvale nabité NiMH snad rekrystalizují
podobně, jako NiCd. Takže elektrody zmenšují povrch a roste vnitřní
odpor. Pokud není dostatečně silný separátor, může časem krystal prorůst
skrz a prudce stoupne samovybíjení. Ale některé články s tím počítají a
mají dostatečně silný separátor a při malém proudu vyšší odpor taky
nevadí. Zase nemusíte řešit balancer.

Anděl