Nabijacka a baterky pre 48V zariadenia

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Pondělí Prosinec 9 10:09:19 CET 2019

Predpokladam, ze k tomu chcete i nejaky remote dohled? jestli ne, tak
oboje existuje i v "hloupem" provedeni bez dohledu.

Levnejsi, za me nedostatecne sofistikovane, treba neumi teplotne
kompenzovane nabijeni:
https://www.bke.cz/cs/produkty/jsd-300-xxx-din2chodp

Drazsi, trochu sofistikovanejsi, ma kompenzaci nabijeni:
http://www.imcopower.sk/produkty/kategoria/150-300w-704

Oboji je jen o tom jak velke baterky se k tomu pripoji. Jen pozor, mozna
vas prekvapi ze z toho neleze 48V, ale je tam nabijeci/udrzovaci napeti
baterek (cca 55V) az do vybiti cca 42V, ale to by tem switchum vadit
nemuselo.

Pak jsou jeste nejake huawei krabice, ale nevim ani model, ani s tim
nemam zadne konkretni zkusenosti.

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek. cz>
http://yanek.cz/