Spinac osvetlenia - Fire control line

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Prosinec 9 09:05:11 CET 2019

Můj odhad je, že je to spouštěcí tlačítko.
Asi to není moc užitečné, tady píšou, že ho máš izolovat, v případě, že ho nepoužíváš:
https://www.aliexpress.com/item/32843782624.html

---------- Původní e-mail ----------
Od: Ivan Kiss <Ivan.Kiss na novohrad.sk>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 9. 12. 2019 8:26:31
Předmět: Spinac osvetlenia - Fire control line

Zdravim pani.
Kupil som v Cine tento senzorovy spinac na svetla.
https://www.aliexpress.com/item/32848039466.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.1b0d4c4dyNJ62q

Zapojenie a funkcia v zaklade jednoduce:
L, N napajanie
LO spinany vystup pre zataz
XF Fire control line

Neviete prosim aku funkciu ma Fire control line? Pokusy o preklad vedu k
protipoziarnym temam. Zatial som pokusy nerobil, lebo neviem, ci to
mozem ovladat sietovym napatim.
Cinan mi zatial poslal dve odpovede. Prva len odkazovala na fotku a v
druhej mi oznamil, ze Fire control line je ten biely vodic :-)

Krabicka je zlepena, tak to zatial nechcem otvarat a tiez by som to
nerad odpalil nevhodnym napatim. Mam len jeden kus.
Asi to bude nejaka bezna funkcia povedzme na manualne ovladanie. Mozno
vie niekto z vas.
Dakujem.
Ivan Kiss