Vymena CPU na PC

Martin Hanek martin na hanek.net
Sobota Prosinec 7 23:37:56 CET 2019

To budete muset koupit i RAMku, protoze ve stare desce mate DDR3 a tady
pasuji DDR4. Ta deska je podle me na nativni osmijardo nevhodna, bude
mit slabe napajeni a ten chipset uz je stary.
Kdyz uz to chcete cele nove, ja bych sel do AMD - ryzen 7 2700x + desku
s chipsetem B450.
Jinak operacni system musite mit take novy jak se zmeni deska, leda
byste mel krabicovou verzi.

Martin Hanek