Re: Kotel Viessmann Vitodens základní deska - nestartuje, chyba FF

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Sobota Prosinec 7 17:36:13 CET 2019

Sice zjevne uplne jiny model nez mame v rodine (rada Vitodens 200). Treba to
nebude ani souviset. Nicmene minuly tyden jsem musel rychle shanet kondik
0.22uF/275VAC X2, byl nekde v obvodu zapalovani. Po vymene uz zas topi.
Servisak rikal, ze nova deska kolem 10k.

Zajimave bylo, ze to umrelo prave po umyslnem odpojeni UPS :-(

Uplne stejne mi pred lety odesel podobny model, ale tehdy nevim proc jsem si
tohodle kondiku vubec nevsiml, takze vyhozeno tech 10k po trech dnech
mrznuti (leden).

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek. cz>
http://yanek.cz/