Railgun

Lubor Otta butan na centrum.cz
Sobota Prosinec 7 06:57:34 CET 2019

Tohle by chtělo kalibrovat v té defiované poloze, a spoléhat že se to
během výstřelu nehne.

Rogovského cívku snadno vyrobíte, třeba omotáním akvarijní hadičky
několika stovkami závitů smaltovaného drátu.

Včetně integrátoru ji nakalibrujete, já bych k tomu použil
transformátorovou svářečku a referenční bočník.

A získáte "měřidlo" které stejně jako proudové trafo je nezávislé na
poloze měřeného vodiče, i na deformaci té rogovského cívky.

Jen je třeba ohlídat, že se ten integrátor během výdtřelu nedostane do
saturace.

Lubor