[OT] CNC 3018 Pro

Milan Horák stranger na tiscali.cz
Pátek Prosinec 6 09:52:15 CET 2019

Díky za povzbuzení :)

Včera jsem to postavil, za ty peníze je to přiměřeně pevné.

Zajímavé je, že celý blok, který drží motor vřetene, a ještě jeden díl
je vytištěný na 3D tiskárně, ostatní jsou klasicky vstřikované.

Jen v jednom hliníkovém nosném profilu mi nějaký darebák nechal dva
milimetry pod hranou závitu zlomený závitník. Prodejce ale hned posílá
nový díl.

Navíc to místo z Číny přišlo ze Španělska (Madrid), takže to tu bylo za
pět dní, tedy žádné clo ani DPH. A celou dobu to vezla GLS.

Frézovat ani gravírovat jsem zatím nezkoušel, laser pálí pěkně.

Milan