[OT] DHL International vs DHL Hong Kong

Roman Vostrel vostrel.roman2 na gmail.com
Pátek Prosinec 6 08:42:38 CET 2019

Na jaře jsem si dělal elektronické podání i fakturaci u pošty a žádné
obraty je nezajímají. Jen Ičo. Zadám do On-line pošty, vytisknu na
samolepky, které mi dodávají zdarma a zanesu na poštu, nemusí se čekat
žádná fronta, můžu to tam dávat přes rampu ze zadu nebo jen hodím do
okénka na balíky a jdu. Je to zatím nejrychleší doručení. Supr pro malé
zásilky je Balíkovna za 54kč, jen má malý počet pošt, kde ji umí.

Uloženka co se spojily s Intime trošku zlobí, občas ztratí balík a musí
se nahánět, ale vždy se po týdnu našel. Balík co nejde poslat přes
doporučené psaní nebo balíkovnu dávám tam. Jsou levnější než balík do ruky.

U zásilkovny mi vadilo, že neposílaly jednu fakturu za měsíc, ale za
každou zásilku. Teď nevím jak to mají.