[MECH:] Jak na zavity?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 5 21:12:32 CET 2019

K prvnímu bodu - nemyslím si to. Pokud trváte na celokovové konstrukci,
tak není žádný problém spodní díl, co drží matky, udělat taky z hliníku.
A s tím horním ho samozřejmě sešroubovat, takže tam žádné rozměry lítat
nebudou.
No ale je to Váš boj.

T-drážky se dají udělat libovolně malé. Klidně i na šrouby M2.
Nicméně pro nějaké přesné upínání jsou asi jiné postupy. Pak je asi
lepší použít nějaké přesné trny a podobně.
Nějaký šroub v hliníku tedy skutečně asi není to, co se považuje za
přesná upnutí.
Nakonec velmi často platí, že správné upnutí je mnohdy i víc než 50%
celkové práce s výrobkem.

S čím pro změnu velký souhlas jsou ty zmíněné šablony.

PL