[OT] DHL International vs DHL Hong Kong

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Prosinec 5 20:22:07 CET 2019


Já jsem dobu dodání běžně reklamoval, když nedodali druhý den. Vrací rozdíl ceny mezi cenným balíkem a balíkem do ruky. Jenže po nějaké době ceny upravili tak, že cenný balík vyjde dráž než balík do ruky poslaný na firmu, které hlavně posílám, a tak reklamaci nemá cenu podávat, protože není co vrátit.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Zdenek
Sent: Thursday, December 5, 2019 8:15 PM
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: [OT] DHL International vs DHL Hong Kong

To by mne zajímalo, jestli někomu stojí za námahu reklamovat pozdě dodané balíky, u kterých slibují dodání do druhého dne. I když v reálu vlastně nezaručují vůbec nic:
„Zajistíme doručení balíku na jakoukoliv adresu v ČR obvykle následující pracovní den při podání zásilky do rozhodné doby pobočky pošty“

Balík odeslaný v úterý se už druhý den přepravuje k dodací poště a jsem zvědavý, jestli ho doručí alespoň zítra (po 3 dnech).

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Thursday, December 5, 2019 5:00 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] DHL International vs DHL Hong Kong

Tak to je fór roku!!! Vážně!

Vloni v Prosinci jsem objednal 20 kalendářů pro jeden SDH spolek a okolo 10. prosince odešly z firmy - doporučeně.
Zásilka ze "ztratila" pak se objevila záhadně před silvestrem.
Věnoval jsem tomu spoustu času, chtěl vrátit nejen částku za poštovné ( to se podařilo - odesílateli vrátili  36 kč !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! )  , ale i cenu za kalendáře, které byly určené jako dary k 24.12.
 Nic jsem nedokázal. Ale zjistil jsem kolik managerů a různých regonálních šéfů ten moloch s názvem ČP živí.
To samé s lístkem na koncert - poslaný z Prahy ve středu, měl být dodaný do druhého dne , přišel v pondělí po koncertě samozřejmě. Nikde žádné dovolání, jen si odesílatele ( jako reklamujícího )  přehazovali jako horkou bramboru, pak jsem dostal plnou moc
na dořešení - jen tu ověřovali měsíc!!!
Stálo to spoustu času a opět nic nevyřešeno.  Dodání do druhého dne není garantované, samé výmluvy, na věškeré odpovědi člověk čeká věčnost.
Zkušenost se zničením zásilky také velmi špatná - verdikt, že měl být balík lépe zabalen, tvrdší krabice.


https://www.youtube.com/watch?v=yQrqk5WoECY     2:20        tady je víc než jasné, že si ČP dělá ze zákazníků pr..l

https://www.youtube.com/watch?v=yAGNsu9tZkQ    1:50

Na milión balíků necelá stovka uznaných reklamací .....   Asi si u vás nechám podat ticket na Sportku! Evidentně máte obrovské štěstí, že Vaše reklamace se do těch 0,01 procent vešly...
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20191205/a346c45a/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list