[MECH:] Jak na zavity?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 5 20:13:53 CET 2019

Docela mě udivuje, že jste ani trochu nezvážil ten návrh dát pod desku
matice, chycené v nějaké plastové (nebo o hliníkové) podložce.
Když nad tím přemýšlím, tak se mi to stále zdá jako snad nejlepší,
snadno řešitelná a udržovatelná, navíc asi i nejlevnější možnost.

Kdybych si to dělal pro sebe, tak by to byla hned 2. volba.
První volba by byla udělat z toho T-drážkový stůl. Pokud frézujete
hliníkové slitiny, tak byste to zvládl i sám. Chce to tak 3-5mm
hliníkový plech.
Nebo si to nechat fiknout na laseru a máte to hned a asi i celkem levně.
I když na laseru už bych si to rovnou nechal uříznout z ocelového plechu.
Přece jen ocel je už trochu víc chlapský materiál.

Že dospělé stroje používají většinou upínání na T-drážky asi není náhoda.

PL