Railgun

balu balu na k-net.fr
Čtvrtek Prosinec 5 18:54:11 CET 2019

Ahoj,

potrebujes integrovat?

Je to transformator, ak ho budes prevadzkovat v rezime kde je dostatocna
indukcnost a male parazitne veliciny (= pracovna sirka pasma), na
vystupe dostanes presnu repliku vstupneho prudu. Predpokladam, ze ta
uplne nezaujima presna hrana a takisto nemeras velmi dlhe pulzy. Zaujima
ta hodnota prudu v pulze.

Je to transformator, kde primarnym zavitom tecie prud, na odpore
vystupneho vynutia nezalezi. Naindukuje sa take napatie, aby tiekol
rovnaky prud.

Mozes pripadne skonstruovat dva transformatory, povedzme 200 a 200
zavitov, potom ziskas prevodovy pomer 1:40 000.

b.