[OT] DHL International vs DHL Hong Kong

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Prosinec 5 18:38:26 CET 2019

Opakované doručení můžeš taktéž zadat online přímo na webu, když se tedy nemůžeš dovolat.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Thursday, December 5, 2019 6:10 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: [OT] DHL International vs DHL Hong Kong

Tak tak, já se vždycky když najdu ve schránce lísteček, přičemž ten den poprvé vycházím z domu, snažím zavolat na znovudoručení. Je tam několik čísel, na která se nedá dovolat. A pak je ještě někde hluboko schované další, na to se to někdy podaří. Párkrát už jsem přemýšlel, že na tu poštu zajdu a na přepážce budu požadovat nikoli zásilku, ale znovudoručení. Ale zatím jsem to nezkoušel.

Zásilkovna naopak super, dojdu za roh a mám to hned. Akorát teď “před vánoci” čekám, ale max 2 minuty.

PH

From: Jan Kuba<mailto:honza.kuba na gmail.com>
Tak to je fór roku!!! Vážně!

Vloni v Prosinci jsem objednal 20 kalendářů pro jeden SDH spolek a okolo 10. prosince odešly z firmy - doporučeně.
Zásilka ze "ztratila" pak se objevila záhadně před silvestrem.
Věnoval jsem tomu spoustu času, chtěl vrátit nejen částku za poštovné ( to se podařilo - odesílateli vrátili  36 kč !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! )  , ale i cenu za kalendáře, které byly určené jako dary k 24.12.
Nic jsem nedokázal. Ale zjistil jsem kolik managerů a různých regonálních šéfů ten moloch s názvem ČP živí.
To samé s lístkem na koncert - poslaný z Prahy ve středu, měl být dodaný do druhého dne , přišel v pondělí po koncertě samozřejmě. Nikde žádné dovolání, jen si odesílatele ( jako reklamujícího )  přehazovali jako horkou bramboru, pak jsem dostal plnou moc
na dořešení - jen tu ověřovali měsíc!!!
Stálo to spoustu času a opět nic nevyřešeno.  Dodání do druhého dne není garantované, samé výmluvy, na věškeré odpovědi člověk čeká věčnost.
Zkušenost se zničením zásilky také velmi špatná - verdikt, že měl být balík lépe zabalen, tvrdší krabice.

https://www.youtube.com/watch?v=yQrqk5WoECY     2:20        tady je víc než jasné, že si ČP dělá ze zákazníků pr..l

https://www.youtube.com/watch?v=yAGNsu9tZkQ    1:50

Na milión balíků necelá stovka uznaných reklamací .....   Asi si u vás nechám podat ticket na Sportku! Evidentně máte obrovské štěstí, že Vaše reklamace se do těch 0,01 procent vešly...