[OT] DHL International vs DHL Hong Kong

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 5 18:35:37 CET 2019

A k čemu je tedy pojištění zásilky?  Pojistím ji na 3000 kč, zaplatím to a
oni mi pak řeknou, že je to přepojištěné, že to zboží takovou cenu nemá.
Jak někdo může rozhodnout o tom ,jakou cenu pro mne zboží má?
Proto to přeci pojišťuji.
A je také logické, že pokud dojde pozdním doručením ke ztrátě ceny zboží,
že by za to měl nést odpovědnost ten přepravce. Zvlášť když garantuje
doručení do druhého dne.

čt 5. 12. 2019 v 18:00 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>