[MECH:] Jak na zavity?

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Čtvrtek Prosinec 5 10:23:13 CET 2019

Třeba závitové vložky do plastu, vypadají nějak takhle
https://www.obchodprodilnu.cz/vlozka-zavitova-ensat-typ-302-pozinkovana-9529.html?heuvar=264038&gclid=CjwKCAiA8qLvBRAbEiwAE_ZzPY8r2TM82yaL760R0Nihxh_ysV15MH-JZq7nFDeNL5sr8Ce0F10hexoC0ocQAvD_BwE
Jsou samořezné a při vhodném laborování s průměrem díry by mohly jít i
do hliníku. Ale stojí řádově desítky Kč za kus.

Aleš Procháska