[MECH:] Jak na zavity?

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Čtvrtek Prosinec 5 10:19:58 CET 2019

Dá se to udělat ručně v g-kódu, kódy G02/G03 s udanou souřadnicí Z (v
rovině G17), pokud ten systém umí spirálovou interpolaci. Gravos to
umí. Určitě by z toho šlo udělat makro (včetně nájezdů, přiblížení a
odjezdu apod.) které se dá použít kdekoliv.

Aleš Procháska