[MECH:] Jak na zavity?

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Prosinec 5 08:22:00 CET 2019

bezne pouzivam 20mm MDF a v ni 2mm rastr. usazuji na kolicky 2mm
+ vytistene uchytky na 3D tiskarne, pritazena vrutama/sroubama do
plastu. uchytky po vetsim ublizeni zahodim a vytisknu nove.
pokud je MDF uz moc pofrezovana, prejedu ji do roviny frezou 25mm treba
o 1- 2 mm a jedu dal, az ji vymenim komplet.
upinam plochy material do 10mm plast/AL a mam takto chyceny i sveracek.
zase na koliky + uchytky. tam uz tuhost neni to ono :-).
cnc mam bezny hobby router s linearama+ kres vreteno.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín