[MECH:] Jak na zavity?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 5 01:09:15 CET 2019

Ještě jedna "historka z natáčení".
Chtěl jsem si udělat na svou frézku něco podobného, ale ze dřeva. Postě
deska, do ní navrtat  síť děr a zespodu narazit narážení matice nebo
vyfrézovat zahloubení a zasadit běžné matky. Desku pak přímo na stroji
přefrézovat, aby seděla rovina Z.

Ale jsem líné ho..do, tak jsem si to nakonec zjednodušil tak, že jsem
jenom upínkama natrvalo přitáhl k T-drážkovému stolu tu desku,
přefrézoval ji, ale žádné matice do ní nedával. Prostě upínání dělám v
jakémkoli místě tak, že tam našroubuju vrut.

Udělat tu desku ze dřeva má výhodu v tom, že slouží současně jako
exit-board. Na CNC hodně vrtám tišťáky, frézuju různé 2D věci a podobně.
A u všeho je třeba pod vrtanou/frézovanou desku dát nějakou spotřební
desku. Takhle ta deska slouží k upínání, ale současně jako spotřební.

PL