Re: Re: Re: [OT] Bazar: SAS 6G disky Fujitsu 1,2TB 10k 2,5" 5 kusů

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Středa Prosinec 4 08:29:36 CET 2019

Ano, je to tak. Vecer som uz nevenoval dostatocnu pozornost popisu. Na
jednej strane to ma USB a na druhej SAS konektory. Co by sa mohlo pokazit?
No zda sa, ze SAS kable sa pouzivaju na prepojenie PCIe zariadeni.

Slavo T.