Bluetooth na analog

Jiri LINHART hw.jirilinhart na gmail.com
Úterý Prosinec 3 16:26:46 CET 2019

Ještě jsem zapomenul dodat že usb to použije pouze pro napájení 5V, a může
to přijmout nebo vysílat zvuk

2 in 1 USB Bluetooth 5.0 Transmitter Receiver AUX Audio Adapter for
TV/PC/Car Co

https://www.ebay.com/itm/2-in-1-USB-Bluetooth-5-0-Transmitter-Receiver-AUX-Audio-Adapter-for-TV-PC-Car-Co/372859954737?hash=item56d02f6631:g:JUEAAOSw3JxcuTxO

JL