Re: [OT] Bazar: SAS 6G disky Fujitsu 1,2TB 10k 2,5" 5 kusů

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Prosinec 3 14:12:35 CET 2019

Jen poznámka..... vím určitě , že v serveru jde místo SAS disků použít SATA
disky. Obráceně to nejde? Jako SAS připojit k SATA?   Samozřejmě pomocí
příslušné redukce, neboť zámky asi nedovolují přímé připojení disku.
To je nahozené jako otázka pro nějaké ajťáky, aby to osvětlili, děkuji.