sw: teamviewer "host" , samovolna zmena hesla ?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Prosinec 3 11:04:53 CET 2019

Staci zmenit MAC adresu (na PC z ktoreho sa pripajate)
 a da  to opat na dlhu dobu pokoj...

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: 3. decembra 2019 9:57
To: HW-news
Subject: Re: sw: teamviewer "host" , samovolna zmena hesla ?

Měl jsem to podobně, několikrát za rok mi to začalo řvát, že TV používám pro bussiness a že chtějí placenou licenci. Vždycky to přes helpdesk znovu aktivovali, ale za půl roku to spadlo znovu - až mne to jednou přestalo bavit a TV jsem zrušil.

Nejdřív jsem používal CloudBerry, ale nakonec jsem přešel na AnyDesk a jsem zatím spokojený (tedy - chybí mi adresář, což je jedna z funkcí placené verze). Ale i kdybych chtěl placené řešení, tak Any Desk je pořád o třetinu levnější, než TeamViewer (nebo tak nějak to bylo cca před půl rokem, nesleduju aktuální ceny).

Nic lepšího jsem zatím nenašel - teda, nejlepší je pořád asi TeamViewer, ale... Mimochodem, pitomé je, že pokud za něj zaplatíte, zafixuje se na té verzi, za kterou jste zaplatili - a sbohem nějaký upgrade.

Pavel Kutina