sw: teamviewer "host" , samovolna zmena hesla ?

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Prosinec 3 07:35:37 CET 2019

Alternativy... nemá přímo Chrome prohlizec něco integrovaného? Jednou jsem
to zkoušel a fungovalo to. Jinak osobně jsem si domů přikoupit veřejnou IP
a používám RDP. Na nVidia Quadro kartách to je HW akcelerovaný takže to
funguje skoro jako kdybych u toho počítače sedel (rozdíl je minimalni).
Grafika jede plynule včetně přehrávání videi, 3D grafika atd. Funguje i
přesměrování portu (např. COM) takže třeba Arduino mám připojené na PC přes
který se na RDP pripojuji a Arduino IDE běží na vzdáleném PC. Funguje takto
i ADB + Android IDE.