sw: teamviewer "host" , samovolna zmena hesla ?

Pondělí Prosinec 2 20:03:28 CET 2019

Jen si pripojim dotaz a odkaz na alternativu:
Zkousel nekdo CloudBerry Remote Assistant?
Je to free, kvality TW to uplne nedosahuje ale uz to par mesicu na jednu
aplikaci pouzivam a az na rychlost a komfort se to tvari spolehlive a
stabilne.
Hlavne by mne zajimalo, jestli v tom nekdo nasel hacek. Nepouzivam to na
nic tajneho, ale sifrovani jsem nastavil, nevim, jak je klic dostupny
poskytovateli sluzby...
A jeste by me zajimalo, jestli uz neexistuje alespon trosku funkcni
open-source varianta, ktera by se dala provozovat napr. s vlastnim
serverem na verejne IP.