Závada myčky Bosch sms58n32eu

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Prosinec 2 12:30:44 CET 2019

Zdravím,

byl jsem postaven před problém s myčkou Bosch sms58n32eu. Původní popis
závady byl, že se myčka náhodně vypíná. Po delším pozorování se
upřesnilo, že se vypíná v cca 41 minutě do konce (zkrácený program
celková délka 1hodina 38 minut). Myčka se prostě vypne jak kdyby vypadla
elektrika, po chvíli se zase zapne a tak dokola. Občas dokonce dojede
mytí do úplného konce.

Žádné hlášení chyby nic, prostě jak kdyby zmizelo napájení a po chvíli
se zase zapnulo.   Interval vypínání a zapínání je značně proměnlivý, od
pár minut do desítek minut. Nicméně ten  úvodní čas od začátku mytí do
výskytu závady je prakticky pokaždé  totožný.

Elektroniku jsem měl venku, vypadá jak nová, žádné studené spoje.  Asi 2
tam nebyly úplně perfektní, tak jsem je přeletoval, ale vliv na funkci
to nemělo.

Napadá někoho co s tím? (Kromě povolání profesionálního opraváře - pokud
to nedám, tak k tomu dojde, ale chci se tomu vyhnout)

Nepotkal se někdo  podobnou závadu bez jakéhokoliv hlášení?

Děkuji

Petr