Re: OT: přeinstalace windows

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Prosinec 1 17:54:33 CET 2019

Zdá se, že to opravdu takto funguje.  Udělal jsem to přesně podle toho
návodu na notebooku na kterém byly původně W7 se kterými byl koupen  a
proběhlo to všechno bez problémů. Píše to, že bylo aktiovováno digitální
licencí,  Product key zjištěný tímto nástrojem "WinProdKeyFind" je jiný,
než měly ty původní W7.
Já jsem ho ale nikam nezadával.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

čt 28. 11. 2019 v 19:43 odesílatel Slavo Tomascik <stomascik na gmail.com>