[OT] DHL International vs DHL Hong Kong

Zdenek zdej na atlas.cz
Neděle Prosinec 1 09:27:26 CET 2019

Podobně jsem žasnul, když jsem vyzvedával balíky na poště:

Paní odněkud přinesla 3 balíčky a začala je zkoumat. Vypadalo to, že neví, kterým má začít. Pak z nich začala něco opisovat (dvěma prsty) do PC. To taky nechápu. V PC už to musí být, když to má čárový köd a tracking…

Taky je vidět, jak efektivně modernizují pobočky:

Zavedli pořadníkový systém. Nepochopil jsem, co tím chtěli zlepšit. Změna je pouze v tom, že nestojí fronty před přepážkami, ale čekající se houfují u vchodu. Stejně je obvykle otevřená jedna přepážka na balíky a jedna na platby.

Pokud už náhodou byla otevřená druhá balíková přepážka, tak nastala zajímavá situace (bohužel opakovaně). Vezmu si lístek do fronty na odeslání balíků a když na mne přijde řada, paní říká, že s tímto balíkem mne musí poslat na jinou přepážku. Prý by jí tam překážel (větší než 50 cm). Samozřejmě mne přehodila na konec fronty, takže jsem přišel na řadu až po těch, kteří na poštu přišli po mně...

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Saturday, November 30, 2019 9:25 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] DHL International vs DHL Hong Kong

Myslím, že to nebude třeba, ten moloch zdechne za chvíli sám. Dávám ČP tak  rok, maximálně dva...

Musel jsem teď nedávno poslat dopis z přepážky  - doporučeně.  Čekání , než na mě dojde řada cca 30 minut a vlastní podání na přepážce  trvalo  přesně 6 minut, stopoval jsem si to.

Když se rozsvítilo moje číslo jdu k přepážce a paní si tam vesele razítkovala nějaký štos dopisů.

Už jen to když vidím, jak tam tím razítkem mlátí , čert by mě vzal.  V dnešní době QR kódů a všech dalších vymožeností tam mlátí razítka na dopisy.

Takže tak minuta a půl než to domlátila a odnesla někam pryč a zas se vrátila.

Pak si vzala můj dopis a zákaznickou kartu a začala tu adresu psát do PC - výsledek, že ta ulice neexistuje.  Existuje a ukazuji  jí na tel.  v GOOOGLE mapách.

Tak tam další dvě minuty hledala a když nenašla, konstatovala, že to pošle tak , jak to je.

Pak jsem zaplatil a dostal naprosto nečitelný výpis na nějakém utrženém papíře ( náplň nebo páska v printárně  asi ještě předrevoluční ) ,

na jehož zadní straně byly nějaké adresy a kontakty přeškrtnuté propisovačkou. Asi ČP šetří naše lesy :-)

Na ten papír opět rána razítkem. A to měla ještě drzost mi nabídnout zdarma založení stavebního spoření  - prý byla bezplatná akce.

Sumárum 6 minut na úkon, který by mohl být za půl minuty hotový.  Myslím, že v dobách, kdy na poště nebyly počítače bylo vlastní podání doporučeného dopisu s vyplněným podacím lístkem

mnohem rychlejší.

Děsím se doby předvánoční, až tam budu muset zase jít vystát frontu až mi někdo něco pošle.

Je mi jasné, že ona paní na přepážce je to poslední kolečko a za celý ten po****ý systém nemůže, ale někdo je za ten svrab ČP zodpovědný...

https://www.youtube.com/watch?v=2XGattCUugQ