Cena tranzistoru

Ing. Peter Adamec mcu na mcu.sk
Sobota Srpen 31 23:20:38 CEST 2019

Vobec tam nejde o to ze by ten tranzistor nevedel dostat von z cipu teplo.

Ide tam o ine, parazitne javy ktore nastavaju v polovodicoch ked sa
pouzivaju v rezime na ktore neboli urcene ( napr. spinaci vs linearny
rezim).

Rovnako nie je vobec iste, ci spinaci tranzistor ktory kupim dnes a
funguje, bude ten isty tranzistor za rok. Ze je nieco nejaky vyrobca, a
jeho product number neznamena, ze bude ten isty cip ked ma vyrobca k
dispozicii lacnejsiu technologiu a vie ju aj kvalifikovat na dany
produkt. Tam za tym nehladajte nic ine ako stare dobre peniaze.

Peter