Cena tranzistoru

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Srpen 31 17:22:29 CEST 2019

Jde o to, že těch MOSFETů s velkými výkony je dnes větší výběr než bipolárů. A přibývají další, zatímco bipoláry ubývají a jsou čím dál víc falšované. Proto bych novej zesík většího výkonu s bipolárama nedělal.

Je dobré si uvědomit, že když je něco určené pro měnič s desítkami kW, tak to musí nějaké malé % z toho umět vytopit. A to malé % jsou stovky W.

PH

From: Jan Kuba
To je sice hezké že Mosfet umí spínat rychle vysoké proudy ale v režimu nf zesilovače je to skoro k ničemu (krom D  třídy). Tam tranzistory pracují lineárně. Mosfet který jste uvedl může být naprosto nevhodný kvůli malé výkonové ztrátě. Neříkám že je problém z dnešní nabídky mosfetů něco vybrat pro NF PA AB aplikace ale není to až zas taková sranda.

sobota 31. srpna 2019

  Dnes bych rozhodně šel do MOSFETů. Věc, která normálně spíná 200V/50A 300000x za sekundu s podobnými situacemi nemá problém.

  PH

  -----Původní zpráva----- From: Admin HWnews
  ne ze by clovek nemohl prinejhorsim vytahnout tech 2000-2500Kc, ale to
  uz skoro zacne premyslet zda se mu nevyplati koupit z bazaru za 5.000Kc
  jinej