Cena tranzistoru

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Srpen 31 17:12:43 CEST 2019

To je sice hezké že Mosfet umí spínat rychle vysoké proudy ale v režimu nf
zesilovače je to skoro k ničemu (krom D  třídy). Tam tranzistory pracují
lineárně. Mosfet který jste uvedl může být naprosto nevhodný kvůli malé
výkonové ztrátě. Neříkám že je problém z dnešní nabídky mosfetů něco vybrat
pro NF PA AB aplikace ale není to až zas taková sranda.

sobota 31. srpna 2019