Cena tranzistoru

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Srpen 31 16:52:34 CEST 2019

Vzhledem k tomu, ze ten zesik neodesel a jen to tak "bustrilo" tak tam
ta ochrana evidentne zafungovala...

Kdyz ono je to tezky...mam tu malej 250W baskytarovej zesik
https://kytary.cz/tc-electronic-bh-250/HN149724/

vazi to cele ani ne 2kg...ma to kdejake vychytavky...ale ten Dckovej
zesilovac je proste nejakej divnej...

nedavno jsme hrali a meli jsme toho na stehovani celej nakladacek a ze
si to vezmu protoze na podium by mi to stacilo a ven to jde stejne
linkou do PAcka - vsichni mi rekli, ze mi to stary a tezky Hartke radeji
odstehujou nez abych hral na tuhle prskavku

RV