zase posta

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Srpen 30 22:41:34 CEST 2019

No vzhledem k tomu, ze jsem insider jsem po pricine take patral.
Mimochodem jsem ted organizacne zaclenen v tymu, kde nejaci mi kolegove
(nikdy jsem je nevidel) spravuji ten system toho vyclivani a
ukladani...vcetne toho predavani tech datovych souboru, ktere si
vymenuji postovni spravy celeho sveta.

Pokud lezi balik na vyclivaci poste je velmi pravdepodobna situace, ze
je v postovnim uzaveru (lidsky: pytel s plombou), ktery neni cely
proclen. Tohle neni vymysl CP, ale celniku...nechapu proc, ale pokud je
v tom pytli 100 zasilek a jedna jedina nema vyrizene celni rizeni tak
nepusti dal do prepravy celej ten pytel. Takze staci nekdo kdo se jim
neozyva a nehlasi k zasilce, ke ktere je treba vyridit celni formality a
baliky cekaji.
Nevim jak se to resi pak kdyz dotycny nereaguje...zrejme jsou tam nejake
predepsane cekaci doby..coz muze byt klidne pul roku.

RV